Categorii
Cosul tau

Livrare

COMANDAREA PRODUSELOR

Produsele noastre - Majoritatea produselor existente în PESKUIT.ro sunt disponibile pentru comandă imediată, în limita stocului existent in magazin sau la furnizorii noștri,  anumite categorii de produse sunt disponibile doar pe bază de comandă prealabilă.

Comanda ta - Cumpărarea produselor din magazinul peskuit.ro se poate realiza fie prin procesul de comandă online descris mai jos, fie la telefon 0756585363, urmând instrucțiunile primite.

Contul de client - Înregistrarea fiecărui consumator ca și client nou permite întocmirea unor liste de produse favorite, acumularea informațiilor despre comenzi, starea acestora și efectuarea lor mult mai rapid, fără a mai fi necesară completarea tuturor datelor de identificare și livrare.

Lista de favorite/Wishlist - Ca și facilitate oferită clienților înregistrați în peskuit.ro, produsele care vă atrag atenția pot fi adăugate în Wishlist, prin etichetarea lor cu o “inimioară”, ușurându-vă selecția finală a acestora în coșul de cumpărături.

Coșul tău - Produsele dorite se adaugă în coș (recomandăm mai întâi logarea în contul de client, chiar dacă se pot face cumpărături și fără autentificare prealabilă), putând adăuga sau elimina, după preferințe, orice produs existent în magazin.

Revizuirea comenzii - Înainte de plasarea comenzii finale, recomandăm revizuirea listei de produse, cu verificarea dimensiunilor acestora, a numărului de becuri, locuri sau numărului de bucăți pe set, a culorii, materialului din care este fabricat, finisajului și a oricăror altor detalii pentru a vă asigura că produsele cumpărate coincid dorințelor și nevoilor dumneavoastră.

Prețul transportului - Se calculează diferit funcție de suma totală a comenzii, destinație sau tipul de produse comandate:

  • Pentru comenzi în valoare de peste 250 Lei, cheltuielile de transport sunt suportate de către Ambient Acolada, până în această sumă prețul transportului fiind de 25 Lei pentru fiecare comandă efectuată.
  • Ca excepție, punctual pentru anumite categorii de produse, vânzătorul poate oferi transport gratuit, acest detaliu fiind vizibil în Comandă.
  • Pentru livrarea în localitățile situate în afara rețelei de curierat Sameday, la cheltuielile de transport standard se va adăuga o taxă suplimentară în valoare de 10 Lei.
  • În situația unor produse cu formă atipică, greutate sau volum mare (corturi, galeti cu nada, saci de nada, etc...), cheltuielile și durata transportului vor fi agreate punctual pentru fiecare comandă în parte, neputând fi calculat un preț standard.

Plata comenzii
  • Se poate realiza in numerar catre curier in momentul livrarii, sau prin plata cu cardul de debit/credit direct în magazinul online peskuit.ro, securizată prin procesatorul nostru de plăți NETOPIA mobilPay.
  • În cazul achiziționării unor produse pe bază de comandă prealabilă, în funcție de politica fiecărui furnizor, se va solicita plata unui avans de maxim 50% din prețul integral al produselor, conform facturii proforme primite prin email.

    • Suportul nostru - Pentru orice neclarități sau informații de care aveți nevoie pentru finalizarea comenzii, în orice etapă a ei, echipa Peskuit  vă este alături, de Luni până Vineri, în intervalul orar 10.00 - 17.30, la telefon 0756585363, pe Facebook Messenger sau pe adresa noastră de email, peskuit @ gmail.com.
PLASAREA ȘI LIVRAREA PRODUSELOR

Email-ul de confimare - Odată cu efectuarea comenzii pe peskuit.ro, veți primi un email de confirmare a acesteia, care conține datele de facturare și de livrare, enumerarea produselor comandate, prețul lor individual, prețul transportului și totalul de plată, cu instrucțiuni pentru efectuarea transferului bancar, dacă este cazul.

Email-ul de actualizare - Imediat după pregătirea coletelor pentru preluarea de către curier veți primi un email de actualizare a comenzii, care va conține AWB-ul aferent acesteia(numărul de urmărire a coletului), pentru a putea verifica stadiul livrării.

Factura fiscală - Odată cu preluarea coletelor de către curier, vom genera și factura fiscală aferentă comenzii, pe care o veți primi prin email. Pentru produsele existente pe stoc, termenul de livrare variază, în funcție de furnizor și de gradul de aglomerare a firmei de curierat, între 1 și 7 zile lucrătoare din momentul preluării și plasării comenzii.

Termenul de livrare:
  • Pentru produsele existente pe stoc, termenul de livrare variază, în funcție de furnizor și de gradul de aglomerare a firmei de curierat, între 1 și 7 zile lucrătoare din momentul preluării și plasării comenzii.
  • În situația produselor disponibile pe bază de comandă prealabilă, termenul de livrare va fi comunicat punctual, pentru fiecare tip de produse în parte.
  • Modificarea termenului de livrare vă va fi adusă la cunoștință atât telefonic, cât și printr-un email.

Stadiul comenzii - Informațiile despre starea comenzii pot fi găsite în contul de client, la secțiunea “Comenzile mele”, și în emailurile de confirmare și actualizare a acesteia. Data estimată a livrării poate fi aflată accesând linkul primit prin email, pentru urmărirea AWB-ului pe site-ul firmei de curierat.